PÅSK!!!!


Fyra hela dagars ledighet :D
Tyvärr gick dem dagarna för fort, men tiden går snabbt när man har roligt och det vill jag tacka Antonia för.
sitter o pratar med bror Chrille o så Johnny
Hon kom hit från Uppsala i söndags ca 16.50 och stannade till tisdag 16.02 och vi hann med att äta middag hos mina föräldrar där även min farbror Johans familj var med och samtalsämnerna är inte direkt de vanliga, men Antonia verkade ha trevligt ändå ;)

Det var på söndagkvällen o på måndagen sen drog vi ner till city för att schoppa... det blev underkläder :) och Antonia fick ögon för en fin klänning/tunika (som hon köpt nästa dag).
På kvällen blev det innebandy för hela slanten i nära två timmar och vi hade väldigt kul, men det resulterade i träningsvärk i båda låren... ajaj!!


Jag måste skriva lite om Påskafton...
Hade planerat att äta frukost uppe med mamma, pappa, syster o Jarryd vid kl 9, men jag var så trött att jag inte kom upp förrän kl 10 och missade både frukost o ägg-jakten :( fick göra det själv sen...
Sen skulle vi vara hos mina morföräldrar kl 13 för att äta en traditionell påsk-lunch... senare på eftermiddagen var det dags att hitta påskäggen i ett spindelnät av garn :P


man börjar i ena änden av ett garnnystan o sen ska man rulla ihop det tills du kommer till den andra änden o där finns förhoppningsvis ett påskägg ;)

Hare Bäst Alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wee, låter som en rolig påsk! :D Hur har du det annars i livet? :) Puss och kram!

2010-04-08 @ 15:09:55
URL: http://yumeko.blogg.se/
Postat av: kate

Ha en bra dag!

2010-04-08 @ 15:24:02
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0