Innebandy i Vimmerby

Tjena hejsan...

Jaha då var det dags att skriva här igen...
Jag vet att jag är dålig på det, men jag ska försöka bättra mig ;)

Jo i fredags drog jag o mina innebandypolare i mik ner till vimmerby för att spela cup.
Vi är tre lag i mik... två kill-lag (ett i en högre o ett i en lägre divition) o så är det såklart det laget jag spelar i... vi är bara tjejer :D
Som spelar mot lag där de flesta är killar.
Vi tjejer åkte ner i tron om att det skulle bli två-siffriga förluster, men vi bestämde oss för att ha kul och vi gav dem verkligen motstånd... "sämsta" resultatmässigt blev 0-4 förlust o bästa blev 2-2.
Men jag är nöjd i alla fall, fast ett mål hade suttit fint... men men.
Vi fick pris för tuneringens kämpar-lag och det var ju inte dåligt... o så fick vi massa beröm!

Vi är tjejer vi har grejer. Åååååååhh ROSA :D (det bästa laget)

Hare Bäst Alla!

Sätter kanske in nån bild senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0